Ungdomsskolemiljøer

Randers Ungdomsskole har i alt fire ungdomsskolemiljøer fordelt over hele Randers Kommune.

Rasmus Hougårdsvej 50
8960 Randers SØ
Tlf.: 8642 9218

Mandag: 15.00-22.00

Mikael Schnell
Tlf.: 30 69 76 34 / 2133 3922
E-mail: mikael.schnell@randers.dk

Ungdomsskolemiljø Syd er et helhedsorienteret fritidstilbud, der henvender sig til alle unge fra 7. klasse og til og med alderen 18 år.

Ungdomsskolemiljø Syd skaber og udvikler initiativer, hvor unge udfordres og fastholdes i processer, der skal skabe relationer og integration mellem unge med fokus på de unges ejerskab af de aktiviteter, de er en del af.

Ungdomsskolemiljø Syd arbejder på at skabe et attraktivt miljø for udvikling af ungdomskulturer.

Glentevej 15
8930 Randers NØ

Mandag: 14.00-22.00

Gitte Eriksen
Tlf.: 2023 9105 / 2133 4524
E-mail: Gitte.Elkjaer.Eriksen@randers.dk

Ungdomsskolemiljø Nord er et heltidsorienteret fritidstilbud med fokus på relationsbårne projekter, der tager afsæt i de unges behov, ønsker og idéer.

Ungdomsskolemiljø Nord henvender sig til alle unge fra 7. klasse og til og med alderen 18 år.

Ungdomsskole Miljø Nord skaber og udvikler initiativer, hvor unge udfordres og fastholdes i processer, der skal skabe relationer og integration mellem unge med fokus på de unges ejerskab af de aktiviteter, de er en del af.

Ungdomsskolemiljø Nord arbejder på at skabe et attraktivt miljø for udvikling af ungdomskulturer.

Nyholmsvej 12
8930 Randers NØ

Mandag: 14.00-22.00

Mikael Schnell
Tlf.: 3069 7634 / 2133 4791
E-mail: Mikael.schnell@randers.dk

Velkommen indenfor i Fantasifabrikken. Et ungeunivers, der er til for dig. Vi opfinder, udforsker, udhviler og oplever.

Kom og vær med i ½7 - en hal hvor der er højt til loftet og plads til både bold, musik og skateboards. Slå dig ned i cafeen indrettet som en kæmpe dagligstue eller tag med på tur ud at køre Bocart, på klatrevæggen eller vær med til fede arrangementer, med unge fra hele Randers.

Besøg de åbne fabrikker – den kreative kunstfabrik, hvor du kan lave alt fra malerier til mosaik. Musikfabrikken, hvor du både kan synge, spille instrumenter og indspille. Eller måske er et besøg på motorfabrikken, hvor du får lov til virkelig at skille tingene ad, lige noget for dig?

Her er plads til alle unge fra 7. klasse til 18 år, og så er det gratis.

Nørreled 3
8983 Gjerlev J

Mandag: 14.30-21.30
Onsdag: 14.30-21.30

Ivonn Skov
Tlf.: 2023 9102 / 2133 5138
E-mail: Ivonn.skov@randers.dk

Velkommen til vores herlige klub. Stedet der er til for dig med nærvær og positiv samvær på tværs af klasser og byer.

Vi er klubben med stor aktivitet – vi bruger meget multibanen og salen til sjove aktiviteter og konkurrencer. Vi sætter samvær højt, lige meget om det foregår i fjernsyns rummet, hvor vi også samles om baren med hyggemusik eller omkring Fifa-spil på to skærme. Der bliver spillet pool, air hockey og bordfodbold. Vi samles også i vores store rum omkring bordet hvor vi spiller mange slags spil. Her bliver der også spillet på vores guitar og lyttet til musik fra vores store anlæg. Vi bruger vores køkken meget enten til bagning eller de dage hvor vi har fælles madklub.

Vi tager også meget ud af huset til forskellige arrangementer, hvad enten det blot er os selv eller sammen med unge fra hele Randers der også benytter sig af Randers Ungdomsskole.

Stort velkommen til dig fra 13 til 18 år.

Der er bus frem og tilbage til klubben. Vi glæder os meget til at se dig.

Se buskøreplan her - NY