Job i ungdomsskolen

Randers Ungdomsskole søger løbende vikarer og eventuelt kommende medarbejdere til ungemiljøer, klubber og undervisning (timelønnede).

Randers Ungdomsskole har brug for inspirerende og energiskabende medarbejdere, der kan se sig selv som en del af ungdomsskolens samlede opgaveløsning i et tæt og forpligtende samarbejde med unge i alderen 13 – 25 år.

Er du er let at begejstre og samtidig tålmodig og vedholdende? Kan du se dig selv som en betydningsfuld og værdifuld ressource, når det handler om at være med til at skabe fritidstilbud unge?

Kan du sætte kryds ved flere af de nedenstående punkter, er du måske den kollega vi søger.

• Jeg er en troværdig og afklaret person.
  • Jeg har lyst til at inspirere, motivere og udfordre unge.
  • Jeg forstår at tage udgangspunkt i de unges ønsker og behov.
  • Jeg har et personligt overskud til at give unge en på ”opleveren”.
  • Jeg er ”ud af boksen”-tænkende.
  • Jeg har lyst til at arbejde om aftenen.

Hvad kan du forvente?

Vi tilbyder dig job i en spændende og udviklende organisation. Vi giver opbakning til handling, og vi investerer i din kompetenceudvikling i form af fagrelevante kurser og temadage bl.a. førstehjælp, køreteknisk kursus, konfliktløsning med mere.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst

Peter Larsen
Tlf.: 2021 8240